PREGUNTES FREQÜENTS

Normativa General del Carnet Jove

  • El Carnet Jove és d'ús personal i intransferible, motiu pel qual tan sols el titular del carnet es pot beneficiar dels descomptes que ofereix.
  • El procés de registre al web i APP del Carnet Jove no es pot realitzar fins haber passat a recollir per l'oficina el Carnet Jove definitiu, que pot ser entre 7-9 díes habils depenent de la via de petició, ja sigui a oficines de "CaixaBank" o bé per internet a través del web www.carnetjovecat. Un cop el tinguis físicament podràs fer el registre.
  • Els titulars de més de 26 anys podeu tenir alguns descomtpes restringits, per exemple els ImaginBank, o en alguns països europeus. Informeu-vos-en en les preguntes freqüents següents o contactant directament amb nosaltres.
  • En cas de pèrdua o robatori del Carnet Jove cal que passis per l'oficina de "CaixaBank" on el vas demanar per sol·licitar un duplicat, o en el cas que sigui financer, que truquis al telèfon de "CaixaBank": 902 334 334.
  • Els llocs on es pot utilitzar el Carnet Jove els identificaràs per l'adhesiu amb la imatge del carnet i el text "Aquí sí, fem descompte" que trobaràs a l'entrada de l'establiment.
  • L'aplicació dels descomptes en els serveis i/o articles es realitzarà en l'adreça dels col·laboradors que s'indica per a cada cas. Si hi hagués qualsevol altre lloc o procediment (venda anticipada), caldrà informar-se'n en cada cas.
  • Les entitats col·laboradores poden donar-se de baixa amb tres mesos d'antel·lació, per la qual cosa t'aconsellem que sempre consultis el llistat de descomptes per informar-te dels que estan vigents.
  • Les entitats col·laboradores, en cas de dubte sobre la identitat de qui presenta el Carnet Jove, poden sol·licitar, a efectes de comprovació, la presentació d'un document d'identificació (DNI o NIE). En cas de constatar la utilització fraudulenta del Carnet Jove el podran retenir i ho comunicaran immediatament a les nostres oficines centrals.
  • Les entitats col·laboradores no estan obligades a fer descompte en productes o serveis rebaixats, promocions especials, pagaments amb targeta financera i quan la legislació ho impedeix.
  • "Carnet Jove" no pot respondre dels descomptes no efectuats i de les possibles variacions sobre el seu percentatge a l'estranger. En aquest cas es traslladarà la incidència a l'organització de cada país i a l'Associació Europea del Carnet Jove (EYCA).
  • Si tens qualsevol dubte, suggeriment o reclamació sobre la utilització del teu Carnet Jove ens ho pots fer arribar a carnetjove@gencat.cat o escrivint-nos a:


Agència Catalana de la Joventut
Àrea del Carnet Jove

C. Calàbria, 147
08015 Barcelona
Telèfon d'Atenció Ciutadana 012

 


 

Com puc aconseguir el Carnet Jove?

Per aconseguir el Carnet Jove cal que t'adrecis a qualsevol oficina de "CaixaBank" a sol·licitar-ho, presentant el DNI o NIE, i abonant el cànon anual de 7'90€.

Si ho prefereixes, i tens entre 18 i 30 anys, pots sol·licitar-lo des d'aquest mateix web, omplint el formulari en línia.

 


 

A partir de quina edat es pot sol·licitar el Carnet Jove?

Els destinataris del Carnet Jove són tots els joves d'entre 12 i 30 anys, ambdós inclosos. Poden accedir-hi els joves de l'Estat espanyol i de l'estranger, sempre que el sol·licitin en un dels punts d'expedició situats a Catalunya, tant si hi resideixen de manera permanent com si hi estan de pas. Per poder fer la petició del Carnet Jove de la Generalitat de Catalunya, a qualsevol oficina de "CaixaBank", serà necessari presentar el DNI o el NIE.

 


 

Quin preu té?

7,90€ anual, indiferentment del mes de l'any en el que l'hagis sol·licitat.

 


 

Què necessito per poder sol·licitar el Carnet Jove?

Tenir entre 12 i 30 anys, ambdós inclosos, fer la sol·licitud del carnet en qualsevol oficina de "CaixaBank", presentar el DNI o el NIE, i abonar els 7'90€ del cànon anual. En el cas de ser joves de l'Estat espanyol o estrangers, igualment cal que s'adrecin en un dels punts d'expedició situats a Catalunya, tant si hi resideixen de manera permanent com si hi estan de pas, però serà imprescindible informar d'una adreça postal de Catalunya, ja que sinó el sistema de gestió no permetrà fer la petició.

 


 

Si sol·licito l'alta o renovació del Carnet Jove, em puc registrar al moment per gaudir dels descomptes?

Recorda que el tràmit d'alta o renovació del Carnet Jove (tant si ho sol·licites en una oficina de "CaixaBank" com si fas la petició online) no es fa de forma immediata, sinó que triga entre 7-9 dies hàbils en fer-se efectiu. Per tant, hauràs d'esperar aquests dies per poder-te registrar a través d'aquest enllaç https://www.carnetjove.cat/ca/register/decision i sol·licitar els descomptes que necessitis.

 


 

Quan triguen en donar-me el Carnet Jove definitiu?

Entre 5 i 7 dies laborals després de la sol·licitud, a partir d'aquest marge de temps podràs passar-ho a recollir per la oficina de "CaixaBank".

Si l'has demanat en línia a través del web, el termini serà d'uns 7-9 dies hàbils.

 


 

Quan intento sol·licitar el Carnet Jove en línia, m'apareix un missatge d'error dient que ja sóc titular. Què puc fer?

Aquest missatge t'informa que ja constes a la nostra base de dades com a titular de Carnet Jove (ja tens el Carnet Jove de la Generalitat de Catalunya). Davant d'aquest fet, pots fer 2 coses:

  • Continuar amb la petició del Carnet Jove, i abonar de nou el cànon de 7'90€.
  • o bé, posar-te en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic carnetjove@gencat.cat, i informar-nos de la incidència indicant-nos el teu número de DNI o NIE.

 


 

Al sol·licitar el Carnet Jove en línia, no he pogut completar el tràmit i confirmar la petició. Què he de fer?

Contacta amb nosaltres a través del correu electrònic carnetjove@gencat.cat, informant-nos de la incidència i del teu número de DNI o NIE.

 


 

Al complir els 12 anys, tinc el Carnet Jove de franc per ser el primer any?

Només si has estat soci del carnet del Club Super 3, quan compleixis els 12 anys. TV3 ofereix el Carnet Jove com a regal de comiat del Club Super 3 (primer any de Carnet Jove gratuït). En el cas de que ja el tinguis, t'ofereix un descompte de 7,90€ sobre la tarifa d'allotjament a la Xarxa Nacional d'Albergs Socials de Catalunya (XANASCAT). Aquesta promoció la ofereix exclusivament el Club Super 3, tramitant i gestionant ells l'enviament de les cartes.

Si tens qualsevol dubte, et recomanem que et posis en contacte directament amb TV3 a través del seu telèfon: 902 22 54 30,  o al correu electrònic super3@super3.cat .

 


 

Com puc saber el número del meu Carnet Jove?

Els 16 dígits que trobaràs a la cara del teu Carnet Jove són el teu número de titular (les 16 xifres impreses en grups de 4)

 


 

Quin temps de validesa té el Carnet Jove?

  • Carnet Jove SENSE renovació automàtica:

Si has sol·licitat el Carnet Jove per un any, entre els mesos de gener i setembre, aquest et caducarà el 31 de desembre de l'any sol·licitat. Si has sol·licitat el Carnet Jove per un any, durant el darrer trimestre de l’any (octubre-desembre), aquest et caducarà el 31 de desembre de l’any següent.

  • Carnet Jove AMB renovació automàtica:

Si has sol·licitat el Carnet Jove amb la renovació automàtica pels anys següents, el Carnet Jove et caducarà el 31 de desembre de l'any en que compleixis els 31 anys.

 


 

Quina és la data límit per sol·licitar el Carnet Jove?

Pots sol·licitar el Carnet Jove fins el més anterior en que compleixis els 31 anys.

 


 

Fins quina edat és vàlid el Carnet Jove?

Si tens el Carnet Jove en renovació automàtica, et caducarà el 31 de desembre de l'any que compleixis els 31 anys.
Si l'has sol·licitat amb 30 anys, i aquell any fas els 31, et caducarà el 31 de desembre d'aquell mateix any.

 


 

Com puc adherir-me a la renovació automàtica del carnet?

Tan sols cal que informis a la teva oficina de "CaixaBank" d'un número de compte (pot ser de qualsevol entitat financera), i anualment et faran el càrrec de la quota del carnet, fins que compleixis els 31 anys, o fins la data en la que sol·licitis la baixa. El Carnet Jove en la modalitat de renovació automàtica, et permet que no hagis d'anar cada principi d'any a "CaixaBank" a renovar el plàstic.

 


 

Què he de fer per sol·licitar un duplicat del Carnet Jove?

En el cas de pèrdua i/o robatori del teu Carnet Jove i per sol·licitar un duplicat, cal que t'adrecis a la teva oficina de "CaixaBank" i ho sol·licitis, presentant la denúncia, si és que en disposes. En el cas dels Carnets Jove no financers, els duplicats no tenen cap cost, però pels Carnets Jove Financers (Visa Electrón - Visa Clàssic - Visa Estrella - Moneder), caldrà abonar el cànon que estipula el procediment habitual de "CaixaBank" per les targetes financeres.

 


 

Com puc donar de baixa el meu Carnet Jove?

Tan sols cal que t'adrecis a la teva oficina de "CaixaBank" i sol·licitis la baixa. Caldrà que els lliuris el teu Carnet Jove per destruir-lo.

 


 

M'han cobrat el cànon del Carnet Jove per duplicat. Què he de fer?

Cal que t'adrecis a la teva oficina de "CaixaBank" i facis la reclamació per tal que et retornin un dels imports cobrats. Si el problema persisteix i la teva oficina no et soluciona el problema, envia'ns un correu a través del formulari de contacte, detallant-nos el número d'oficina que t'ha fet el cobrament. Passarem la incidència a "CaixaBank", per fer les comprovacions pertinents i resoldre la teva incidència.

 


 

Com puc aconseguir el Pack Jove?

Des de l’1 de gener de 2015, el Pack Jove deixa d’imprimir-se, ja que els vals passen a ser virtuals. Per aconseguir els teus vals, tan sols cal que et baixis l’APP Carnet Jove CAT i que et registris (a través de l’APP o del web del Carnet Jove) a través d'aquest enllaç https://www.carnetjove.cat/ca/register/decision .

En el cas que vulguis utilitzar-los des del teu mòbil, tan sols et caldrà ensenyar les diferents pantalles de validació als establiments, perquè aquests validin la “utilització” del val. Recorda que hauràs d'estar a les taquilles en el moment de sol·licitar el val des de l'APP perquè el puguis utilitzar correctament.

En el cas que vulguis utilitzar els vals des del web, podràs descarregar-te’ls en format PDF i imprimir-te’ls per presentar-los a l’establiment.

 


 

On puc consultar els serveis i avantatges que m'ofereix el Carnet Jove?

Tots els descomptes i avantatges del Carnet Jove estan en aquest web. A l'apartat "Descomptes" els trobaràs tots!

També et pots descarregar l'APP, on podràs consultar-los i fins i tot utilitzar-los presentant el Carnet Jove Virtual, des de la pantalla del teu mòbil, a l'establiment on faràs ús del teu val.

 


 

Hi ha descomptes restringits per edat?

Si! Però son casos excepcionals! El Carnet Jove va ampliar l'edat de validesa fins els 31 anys a finals del 2015, i alguna de les empreses col·laboradores no va acceptar oferir descomptes a majors de 25 anys. Tot seguit et detallem quines son:

  • Cinemes Warner Lusomundo La Maquinista - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • AMC 24 Parc Vallès (24 sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • AMC Diagonal Mar (18 sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa Heron City (16 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa Mataró Parc (12 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa la Farga (7 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa Sant Cugat (4 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa Montigalà (7 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa Maremagnum (8 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa Diagonal (11 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • RENFE - 20% en el bitllet senzill en trajectes de Llarg Recorregut i Regionals (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • RENFE/SNCF - 25% en els bitllets dels trajectes a França dels trens d’Alta Velocitat “Renfe-SNCF en Cooperación“ que tinguin parada, arribada o sortida des de Catalunya (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • EUROLINES - 10% en les línies de titularitat Eurolines llevat Euroline Pass i línies del Marroc i Portugal (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Europcar Internacional - Tarifes especials en el lloguer de cotxes. En el lloguer de vehicles fora de l'estat el dte. està limitat a menors de 26 anys.
  • Teatre- Museu Dalí - Tarifa reduïda (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Castell Gala-Dalí - Tarifa reduïda (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Casa Museu Salvador Dalí - Tarifa reduïda (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Museus, monuments i jaciments de la Generalitat de Catalunya - 2x1 en l’entrada al Museu d’Història de Catalunya i als monuments / Tarifa reduïda (dte. limitat a menors de 26 anys). 
     

 

Com puc assabentar-me dels descomptes que el Carnet Jove m'ofereix a la resta de l'estat i a l'estranger?

Tens tota aquesta informació al nostre web. A la secció "Descomptes a Europa" pots cercar els dtes. que tens fora de Catalunya. I a la secció "Informació/Europa" tens les dades de contacte de totes les organitzacions de Carnet Jove que hi ha a Europa i a la resta de l'estat.

 


 

Com puc rebre el butlletí del Carnet Jove?

Registrat al nostre web, i entra a la teva àrea personal, des d'on ens podràs facilitar el teu correu electrònic. Sobretot, recorda que és imprescindible que marquis la casella que ens autoritza a enviar-te informació per correu electrònic.

 


 

Com s'activa l'assegurança d'assistència en viatges del Carnet Jove?

L'assegurança d'assistència en viatges internacionals que inclou el Carnet Jove, no s'ha d'activar. En el moment en que et lliuren el Carnet Jove definitiu, aquesta queda activada de forma automàtica, i continuarà així fins que et donis de baixa com a titular, o et caduqui el teu carnet.

 


 

Com es fa càrrec l'assegurança del Carnet Jove davant d'un incident a l'estranger?

Cal tenir molt clar que el Carnet Jove no funciona com una targeta d'una mútua mèdica, si no que bàsicament funciona com una assegurança amb unes condicions de tràmits molt similar a la d'una assegurança de cotxe.

L'assistència en viatges internacionals del Carnet Jove cobreix arreu del món, tant hospitals privats com públics. L'asseguradora disposa de centres de referència, on es poden sol·licitar que enviïn la factura del servei directament a l'asseguradora. Aquest procediment se sol tractar en casos d'hospitalització o quan les factures que s'estimen siguin d'import elevat. En el cas de petits imports, sempre és preferible que els assegurats abonin les factures i sol·licitin el 100% del reemborsament, seguint el procediment posterior, directament a l'asseguradora.

Es pot donar el cas que alguns centres mèdics i hospitals sol·licitin un dipòsit als assegurats o bé directament el pagament de les factures, en casos com la visita a un especialista o el servei d'urgències. En el cas que el titular no disposi d'efectiu per abonar les despeses, aquest sempre pot trucar directament a l'asseguradora abans d'anar al metge al telèfon d'assistència en viatges internacionals: +34.93.582.92.74, on rebrà la informació sobre centres i especialistes que l'atendran amb garantia, evitant així el pagament directament de cap despesa.

S'estableix un temps màxim de 90 dies de cobertura en viatges a l'estranger, a partir del dia 91 el jove deixa d'estar cobert per l'assistència en viatges internacionals, però en el cas que necessiti assistència abans del dia 90, essent probable una hospitalització que sobrepassi aquest 90 dies, l'asseguradora es faria càrrec de la despesa, ja que la incidència s'ha produït abans de la finalització del temps estipulat.

Per utilitzar l'assistència en viatges internacional del Carnet Jove, no és necessari portar el Certificat ni la contractació, tot i que sempre és preferible que viatgin amb aquesta informació. En cas de dubtes, els assegurats sempre poden trucar directament a l'asseguradora per assessorar-se de les cobertures, en qualsevol moment del seu viatge. Per poder fer les comprovacions com a titular i assegurat, només és necessari informar a l'asseguradora del número de Carnet Jove.

El Certificat de l'assegurança es lliura als titulars de Carnet Jove en el mateix moment en que es recull el Carnet a l'oficina de "CaixaBank" i et lliuren el Contracte del mateix. En cas de pèrdua, es pot sol·licitar el duplicat del Contracte del Carnet Jove a l'oficina, document nominatiu, amb les dades personals, número de pòlissa i vigència.

 

Tràmits a seguir per sol·licitar el reemborsament d'una incidència

  1. Carta/informe, indicant les dades personals del Titular del Carnet Jove, indicant (nom i cognoms, DNI o NIE, adreça, data naixement, telèfon de contacte, número de Carnet Jove, número de contracte de l'assegurança, número de compte corrent per realitzar el reemborsament a través de transferència bancària, junt amb un resum amb detall de la incidència i dels serveis obtinguts per l'assegurat (malaltia, accident,....).
  2. Informe mèdic o informe de la incidència, que seran valorats pel departament corresponent de l'asseguradora i determinaran si procedeix a la cobertura de la pòlissa.
  3. Factures originals dels serveis rebuts, a nom del titular del Carnet Jove o de l'assegurança. En cap cas s'acceptaran fotocòpies o duplicats.
  4. Per poder comprovar que l'assistència, servei i/o accident, s'ha produït durant els primer 90 dies de l'estada a l'estranger, caldrà adjuntar Justificants dels bitllets d'avió, de tren, vaixell, etc... per comprovar que la incidència s'ha produït dintre dels 90 establerts per la cobertura de l'assegurança.


Per qualsevol tipus de consulta, informació o procediment per la gestió dels tràmits per sol·licitar el reemborsament de despeses per l'asseguradora, es pot contactar directament amb l'assegurança d'assistència en viatges internacionals del Carnet Jove al telèfon: +34.93.582.92.74

 


 

Com puc obtenir més informació sobre l'assegurança d'assistència en viatges del Carnet Jove?

Tens un document en PDF penjat al nostre web (certificat en català i anglès), amb les clàusules que informen de quina és la cobertura i del que queda exclòs.

Per qualsevol informació que no estigui contemplada en el document anterior, us podeu adreçar directament a l'asseguradora per fer les consultes que creieu pertinents al telèfon +34.93.582.92.74

 


 

Com puc obtenir un certificat "oficial" de l'assegurança?

Per poder obtenir el Certificat Nominatiu de la teva Assegurança, pots adreçar-te a una oficina de "CaixaBank" i sol·licitar un duplicat del teu Contracte de Carnet Jove. Al contracte, tindràs el document que també tenim al nostre web, però amb l'encapçalament omplert amb les teves dades personals, número de pòlissa i data de vigència de l'assegurança.

 


 

No puc registrar-me al portal del "Programa Connecta't". Què puc fer?

Primer de tot, tingues en compte que el registre i/o claus d'accés al portal del "Programa Connecta't", no són les mateixes que les del registre del portal web www.carnetjove.cat 

Si estàs registrat al portal del "Programa Connecta't" i no pot accedir-hi, cal que verifiquis que has afegit correctament les teves dades personals en el registre. Comprova que has informat del número de DNI i la seva lletra (o el NIE i les dues lletres), i del número de Carnet Jove, tot seguit (sense espais ni guions). Si el problema persisteix, es pot esdevenir a alguna incongruència en la data de naixement (que estigui mal informada), o del número de Carnet Jove, o que tinguis el Carnet Jove caducat perquè has complert els 31 anys i has deixat de ser titular de Carnet Jove automàticament. En tot cas, per resoldre el dubte, pots contactar amb nosaltres a carnetjove@gencat.cat, informant del teu número de DNI amb la lletra (o el NIE i les dues lletres) i la teva consulta.

 


 

He oblidat les claus d'accés al web del "Programa Connecta't". Què puc fer?

L'aplicació et dóna l'opció de poder sol·licitar que t'enviï al teu correu electrònic la clau d'accés http://www.carnetjove.cat/connectat/gestioUsuaris!execute.action?clauOblidada=true

 


 

Què puc fer si, quan intento identificar-me en algun portal web on m'ofereixen descomptes en línia, no em reconeix com a titular?

Cal comprovar que hagis informat correctament de les teves dades personals en el registre d'accés a la web. Comprova que has informat del número de DNI i de la seva lletra (o el NIE i les dues lletres) i del número de Carnet Jove. Recorda, sempre cal posar-ho tot seguit, sense espais ni guions.

Si el problema persisteix i no trobes cap solució, envia'ns un correu a través del formulari de contacte, detallant-nos exactament el que et passa.

 


 

Com puc modificar les meves dades personals: adreça, telèfon, correu electrònic...?

Pots actualitzar les teves dades personals que figuren a la "Base de dades" de titulars del Carnet Jove, entrant a la teva "àrea personal" del web www.carnetjove.cat

 


 

Com puc accedir als concursos, sorteigs, beques i convocatòries del "Programa Connecta't"?

Per poder participar a qualsevol d'aquestes opcions, és imprescindible que, en primer lloc, et registris al portal del "Programa Connecta't,  www,carnetjove.cat/connectat. Un cop registrat i dins del teu perfil, podràs optar a participar en tots els sorteigs, beques, concursos i convocatòries que estiguin obertes i de les que compleixis els requisits.

 


 

Com puc aconseguir l’APP del Carnet Jove?

És molt senzill i, a més, és gratuïta!!! Només cal que entris a “GOOGLE PLAY” o al “APP STORE” i cerquis l’aplicació “Carnet Jove CAT”. Recorda que per a la utilització dels vals, cal que el teu mòbil disposi de connexió de dades.

 


 

Si no tinc mòbil, com puc aconseguir els vals?

També pots accedir als teus vals des d’aquest portal. Cal que et registris al nostre web https://www.carnetjove.cat/ca/register/decision, i llavors tindràs accés als vals, els quals t’arribaran en format PDF. Recorda que els vals en format PDF tenen una data de validesa de 5 dies, així que sol·licita’ls just el dia abans que els vulguis utilitzar.

 


 

Cal presentar el Carnet Jove per a utilitzar els vals? I el DNI?

Si utilitzes un val des de l’APP, no cal que presentis el Carnet Jove, ja que en el procés de validació, nosaltres ja haurem confirmat/validat que ets titular del Carnet Jove, i, per tant, pots utilitzar aquell val. En el cas que presentis el val en format PDF imprès, sí que has de presentar el teu Carnet Jove.

Per altra banda, indiferentment de si utilitzes els vals a través de l’APP o impresos, és indispensable que presentis el teu DNI o NIE perquè el col·laborador pugui identificar-te.

 


 

He utilitzat erròniament un val i ara em surt com a utilitzat? Què puc fer?

Contacta amb nosaltres a través del correu electrònic carnetjove@gencat.cat, informant-nos de la incidència i del teu número de DNI o NIE.

 


 

Puc utilitzar els vals més d’un cop?

No! Tots els vals son d’un sol ús, i tant el web com l’APP porten el control de les utilitzacions que cada titular fa dels seus vals. Per tant, quan utilitzes un val, aquest et desapareixerà tant del llistat de vals de l’APP com del llistat de vals del web.

 


 

Com funciona el Nou Pack Jove Virtual?

Des de l’1 de gener de 2015, pots accedir als teus vals des del nostre web i l’APP del CJ. En el cas que vulguis utilitzar-los des del teu mòbil, tan sols et caldrà ensenyar les diferents pantalles de validació als establiments, perquè aquests validin la “utilització” del val. En el cas que vulguis utilitzar els vals des del web, podràs enviar-te'ls per correu electrònic en format PDF (et caldrà tenir instal·lat l'Adobe Reader) i imprimir-te’ls per presentar-los a l’establiment. Entra aquí per a veure un senzill tutorial sobre el funcionament del nou Pack Jove.

 

Pujar

Fes-te el carnet jove ara!