PREGUNTES FREQÜENTS

Normativa General del Carnet Jove

  • El Carnet Jove és d'ús personal i intransferible, motiu pel qual tan sols el titular del carnet es pot beneficiar dels descomptes que ofereix.
  • A partir de l'1 de gener de 2022 el Carnet Jove és en format digital.
  • El procés de registre al web i APP del Carnet Jove no es pot realitzar fins passat 7-9 dies hàbils del dia de la petició, depenent de la via de tràmitació.
  • Els titulars de més de 26 anys podeu tenir restringits alguns dels descomptes, a Catalunya a l'Estat espanyol o en alguns països europeus. Informeu-vos-en en les preguntes freqüents següents o contactant directament amb nosaltres.
  • El Carnet Jove serà en format digital a partir del dia 01 de gener del 2022. Pots utilitzar el teu Carnet Jove Digital-No financer, fent el registre com usuari i descarregant l'aplicació “CARNET JOVE CAT” a Google Play o a l'APP Store.
  • En cas de pèrdua o robatori d'un Carnet Jove Financer (targeta de crèdit o dèbit) cal trucar al telèfon de "CaixaBank": 902 334 334.
  • Els llocs on podràs utilitzar el Carnet Jove els identificaràs per l'adhesiu amb la imatge del carnet i el text "Aquí sí, fem descompte" i que pots trobar en un lloc visible de l'establiment.
  • L'aplicació dels descomptes en els serveis i/o articles es realitzarà en l'adreça dels col·laboradors que s'indica per a cada cas. Si hi hagués qualsevol altre lloc o procediment (venda anticipada), caldrà informar-se'n en cada cas.
  • Les entitats col·laboradores poden donar-se de baixa amb tres mesos d'antelació, per la qual cosa t'aconsellem que sempre consultis el llistat de descomptes per informar-te dels que estan vigents.
  • Les entitats col·laboradores, poden sol·licitar, a efectes de comprovació, la presentació d'un document d'identificació (DNI o NIE). En cas de constatar la utilització fraudulenta del Carnet Jove el podran retenir i ho comunicaran immediatament a les nostres oficines centrals.
  • Les entitats col·laboradores no estan obligades a fer descompte en productes o serveis rebaixats, promocions especials, pagaments amb targeta financera i quan la legislació ho impedeix.
  • "Carnet Jove" no pot respondre dels descomptes no efectuats i de les possibles variacions sobre el seu percentatge a l'estranger. En aquest cas es traslladarà la incidència a l'organització de cada país i a l'Associació Europea del Carnet Jove (EYCA).
  • Si tens qualsevol dubte, suggeriment o reclamació sobre la utilització del teu Carnet Jove ens ho pots fer arribar a carnetjove@gencat.cat o escrivint-nos a:


Agència Catalana de la Joventut
Àrea del Carnet Jove

C. Calàbria, 147
08015 Barcelona
Telèfon d'Atenció Ciutadana 012

 


 

Com puc aconseguir el meu password d'accés?

El password l'informes tu mateix/a en el moment que et registres al web/app com a nou usuari de Carnet Jove, així que primer de tot cal que comprovis si ja has fet el registre posteriorment  REGISTRE

 


 

Com puc aconseguir o renovar el Carnet Jove?

Per aconseguir el Carnet Jove, ja sigui una nova alta o renovació, cal que t'adrecis a qualsevol oficina de "CaixaBank" a sol·licitar-ho, presentant el DNI o NIE, i abonant el cànon anual de 8,65€.

Si tens entre 18 i 30 anys, també tens la opció de sol·licitar-lo des d'aquest mateix web, a través del formulari en línia.

 

He fet la petició del Carnet Jove i no em permet fer el registre, em diu que el meu DNI no correspon a cap titular de Carnet Jove.

La petició del Carnet Jove NO et permet l'accés immediat al registre ni a fer ús dels Vals del Pack Jove, ni altres serveis en línia en el que s'ha de fer una validació de titularitat prèvia.

Fins passats entre 7-9 dies, sempre que no se't comuniqui el contrari, finalitzarà la tramitació de la petició, l'alta com a titular de Carnet Jove que permet l'accés al registre.

 


 

A partir de quina edat es pot sol·licitar el Carnet Jove?

Els destinataris del Carnet Jove són tots els joves d'entre 12 i 30 anys, ambdós inclosos. Poden accedir-hi els joves de l'Estat espanyol i de l'estranger, sempre que el sol·licitin en un dels punts d'expedició situats a Catalunya, tant si hi resideixen de manera permanent com si hi estan de pas. Per poder fer la petició del Carnet Jove de la Generalitat de Catalunya, a qualsevol oficina de "CaixaBank", serà necessari presentar el DNI o el NIE.

 


 

Quin preu té?

8,65€ anual, indiferentment del mes de l'any en el que l'hagis sol·licitat.

 


 

Què necessito per poder sol·licitar el Carnet Jove?

Tenir entre 12 i 30 anys, ambdós inclosos, fer la sol·licitud del carnet en qualsevol oficina de "CaixaBank", presentar el DNI o el NIE, i abonar els 8,65€ del cànon anual.

Els joves de 18 a 30 anys, poden fer la petició en línia del Carnet Jove en línia AQUÍ

En el cas de ser joves de l'Estat espanyol o estrangers, cal que s'adrecin en un dels punts d'expedició situats a Catalunya, tant si hi resideixen de manera permanent com si hi estan de pas, però serà imprescindible informar d'una adreça postal de Catalunya, ja que sinó el sistema de gestió no permetrà fer la petició.

 


 

Quan triguen en donar-me d'alta al Carnet Jove?

Entre 7-9 dies laborals després de la sol·licitud. La tramitació de la petició d'alta com a titular triga un periode de temps i no és immediata. A partir d'aquest marge de temps podràs fer el registre a l'APP "Carnet Jove CAT" i fer ús del teu Carnet Jove en format digital i dels Vals del  Pack Jove. 

 

 


 

Quan intento sol·licitar el Carnet Jove en línia, m'apareix un missatge d'error dient que ja sóc titular. Què puc fer?

Aquest missatge t'informa que ja constes a la nostra base de dades com a titular de Carnet Jove (ja tens el Carnet Jove de la Generalitat de Catalunya). Davant d'aquest fet, pots fer 2 coses:

  • Continuar amb la petició del Carnet Jove, i abonar de nou el cànon de 8,65€.
  • o bé, posar-te en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic carnetjove@gencat.cat, i informar-nos de la incidència indicant-nos el teu número de DNI o NIE.

 


 

Al sol·licitar el Carnet Jove en línia, no he pogut completar el tràmit i confirmar la petició. Què he de fer?

Contacta amb nosaltres a través del correu electrònic carnetjove@gencat.cat, informant-nos de la incidència i del teu número de DNI o NIE.

 


 

Al complir els 12 anys, tinc el Carnet Jove de franc?

Si tens el carnet del Club Super3, quan facis 12, 13 i 14 anys, TV3 t’ofereix el Carnet Jove com a regal a tots els socis del Club. En el cas que ja tinguis el Carnet Jove, et proposa un descompte de 8,65 € sobre la tarifa d'allotjament a la Xarxa d'Albergs Joves de Catalunya (XANASCAT). Aquesta promoció l’ofereix exclusivament el Club Super3, que tramita i gestiona l'enviament de les cartes.
 
Si tens qualsevol dubte, et recomanem que et posis en contacte directament amb TV3 a través del telèfon: 93 884 44 88, o al correu electrònic super3@super3.cat

 

Com puc saber el número del meu Carnet Jove?

El Carnet Jove de Catalunya utilitza com identificador el document d'indetitat (DNI-NIE-PASSAPORT) que consta en el Carnet Jove.

Per motius de seguretat, el Carnet Jove no mosttra els 16 dígits de la targeta. En el cas que en algunes webs de col·laboradors us demanin el número de Carnet Jove, sempre heu d'informar el número del document d'indetitat (DNI-NIE-PASSAPORT) que consta en el Carnet Jove.

 


 

Quin temps de validesa té el Carnet Jove?

  • Carnet Jove SENSE renovació automàtica:

Si has sol·licitat el Carnet Jove per un any, entre els mesos de gener i setembre, aquest et caducarà el 31 de desembre de l'any sol·licitat. Si has sol·licitat el Carnet Jove per un any, durant el darrer trimestre de l’any (octubre-desembre), aquest et caducarà el 31 de desembre de l’any següent.

  • Carnet Jove AMB renovació automàtica:

Si has sol·licitat el Carnet Jove amb la renovació automàtica pels anys següents, el Carnet Jove et caducarà el 31 de desembre de l'any en que compleixis els 31 anys.

 


 

Quina és la data límit per sol·licitar el Carnet Jove?

Pots sol·licitar el Carnet Jove un mes abans de fer els 31 anys

 


 

Fins quina edat és vàlid el Carnet Jove?

Si tens el Carnet Jove en renovació automàtica, et caducarà el 31 de desembre de l'any que compleixis els 31 anys.
Si l'has sol·licitat amb 30 anys, i aquell any fas els 31, et caducarà el 31 de desembre d'aquell mateix any.

 


 

Com puc adherir-me a la renovació automàtica del carnet?

Tan sols cal que informis en el moment de la petició del Carnet Jove d'un número de compte del que siguis titular (pot ser de qualsevol entitat financera), i anualment et faran el càrrec de la quota del carnet, fins que compleixis els 31 anys, o fins la data en la que sol·licitis la baixa. El Carnet Jove en la modalitat de renovació automàtica, et permet que la renovació sigui automàtica. 

En cas que no facis el pagament del rebut anual del cànon de 8,65€ per falta de saldo o per tancament del compte, se't podrà restringir l'accés a l'ús del teu Carnet Jove i de l'ús de Vals i descomptes. 

Per poder activar-ho de nou, caldrà que tornis a fer una nova petició de Carnet Jove i abonar el cànon corresponent a l'any en curs. 

 


 

Què he de fer per sol·licitar un duplicat del Carnet Jove?

El Carnet Jove No Financer ara és en format digital. Per tant, no és necessari fer la petició d'un duplicat, ja que tens el teu Carnet Jove digital disponible a l'APP "Carnet Jove CAT".

En el cas de Carnet Joves Financers cal que contactis amb la teva entitat bancaria.


 

Com puc donar de baixa el meu Carnet Jove?

Tan sols cal que t'adrecis a una oficina de "CaixaBank" i sol·licitis la baixa del contracte amb el Carnet Jove de la Generalitat de Catalunya.

 


 

M'han cobrat el cànon del Carnet Jove per duplicat. Què he de fer?

Cal que t'adrecis a la teva oficina de "CaixaBank" i facis la reclamació per tal que et retornin un dels imports cobrats. Si el problema persisteix i la teva oficina no et soluciona el problema, envia'ns un correu a través del formulari de contacte, detallant-nos el número d'oficina que t'ha fet el cobrament. Passarem la incidència a "CaixaBank", per fer les comprovacions pertinents i resoldre la teva incidència.

 


 

Com puc aconseguir el Pack Jove?

Per aconseguir els teus vals, tan sols cal que et baixis l’APP Carnet Jove CAT i que et registris (a través de l’APP o del web del Carnet Jove) a través d'aquest enllaç https://www.carnetjove.cat/ca/register/decision .

En el cas que vulguis utilitzar-los des del teu mòbil, tan sols et caldrà ensenyar les diferents pantalles de validació als establiments, perquè aquests validin la “utilització” del val. Recorda que hauràs d'estar a les taquilles en el moment de sol·licitar el val des de l'APP perquè el puguis utilitzar correctament.

En el cas que vulguis utilitzar els vals des del web, podràs descarregar-te’ls en format PDF i imprimir-te’ls per presentar-los a l’establiment.

 


 

Com diferenciar els tipus de descompte del Carnet Jove?

En el Carnet Jove es poden trobar diferents tipologíes d'avantatges, tenim els descomptes i els vals:

 

- Els Descomptes: Podeu trobar els descomptes, en l'apartat específic del web "Descomptes" del web podeu trobar  en aquest apartat podreu cercar els descomptes permanents i descomptes temporals. 

  • Són descomptes permanents: Aquells que no tenen una data de fi informada, que es poden utilitzar tantes vegades com vulguis, només presentant a l'entitat col·laboradora el teu Carnet Jove Digital i el DNI/NIE, o bé acreditant-te al seu web informant el teu número de DNI/NIE.
  • Són descomptes temporals: Aquells que tenen informada una forquilla de dates de validesa (amb data fi) per poder gaudir del descompte, que es pot utilitzar només un cop, presentant a l'entitat col·laboradora el teu Carnet Jove Digital i el DNI/NIE o bé acreditant-te al seu web informant el teu número de DNI/NIE.

 

 - Els Vals: Podeu trobar els Vals en l'apartat específic del web "Pack Jove". Els podreu distingir perquè tenen informat el logo "PACK" i el botó "Veure Val", i una bandereta on es destaca la oferta.

  • Són Vals: Aquells descomptes especials per aquest producte d'entitats col·laboradores i productes/serveis d'interés pel jove i d'accés en tot el territori, són d'1 sol ús i ofereixen 2x1, 50%, gratuïtats.... La publicació i ofeta només tenen validesa per l'any de vigència del Pack Jove i s'informa en cada un dels vals el detall de la caducitat, condicions, etc. Anualment es tornen a negociar els vals que s'inclouràn a l'any següent. 

 


 

Vals i Descomptes de PortAventura World - COMPRA EN LÍNIA

En el 2022 s'ha inclòs la possibilitat de poder adquirir EN LÍNIA la teva entrada de PortAventura Word amb el descompte de Carnet Jove. Cal segueixis les indicacions que es detallen en cada un dels Vals del Pack Jove i descompte permanent, per poder aplicar el descompte en la teva compra en línia

Per fer la compra correctament segueix les indicacions per obtenir el descompte:

1r.   Accedeix a la compra d'entrades a www.portaventuraworld.com
2n.  Selecciona les entrades d'1 dia d'adult a PortAventura Park que hi vols accedir.
3r.   Introdueix el codi promocional: que trobaràs informat en cada VAL. 
4t.   Segueix les instruccions i s'aplicarà correctament el descompte en la compra de l'entrada.
5è.  Entra directament al parc sense passar per les taquilles.
6è.  Aquest codi només serà vàlid una vegada per cupó
.
També pots aconseguir els descomptes presentant personalment els cupóns i el Carnet Jove a les taquilles del parc.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 PROMOCIONS 2022 

Aprofita els teus vals del PACK JOVE 2022 per anar als parcs de PortAventura World:

  • 3 vals de 2x1 en l'entrada per PortAventura Park

    • 1r VAL -  PAP1 + el teu DNI/NIE amb lletra 

    • 2n VAL - PAP2 + el teu DNI/NIE amb lletra 

    • 3r VAL -  PAP3 + el teu DNI/NIE amb lletra 

Promocions vàlides del 08/04/2022 al 08/01/2023. No acumulables a altres ofertes, cupons o promocions.

  • 1 val de 20€ de descompte en l'entrada per PortAventura Park + Ferrari Land 

    • 4t VAL - PAPFL1 + el teu DNI/NIE amb lletra

Promocions vàlides del 08/04/2022 al 08/01/2023. No acumulables a altres ofertes, cupons o promocions. Aquesta promoció no és vàlida per a altres parcs o instal·lacions de PortAventura World.

  • 1 val de 2x1 en l'entrada per Caribe Aquatic Park  ​

    • 5è VAL - CAP1 + el teu DNI/NIE amb lletra

Promoció vàlida del 15/06/2022 al 15/09/2022. No acumulables a altres ofertes, cupons o promocions..

Recorda que un cop hagis utilitzat tots els teus vals, podràs gaudir de més descomptes en l'entrada durant tot l'any, comprant l'entrada en línia o a taquilles tan sols ensenyant el teu Carnet Jove:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 CONDICIONS DELS VALS DEL PACK JOVE 2022 

Promoció vàlida informada en cada un dels vals.

No s’acceptaran cupons, entrades, targetes o carnets trencats, reenganxats o fotocopiats. No acumulable a altres ofertes i/o promocions. No bescanviable pel seu valor econòmic. Se’n prohibeix la venda.

Consulta les mesures excepcionals de contenció de la COVID-19 a
 www.portaventuraworld.com

Per a beneficiar-se de la promoció és imprescindible presentar el cupó, el DNI i el Carnet Jove de la Generalitat de Catalunya del que cal ser el titular, originals i en vigor (no se n’acceptaran duplicats ni fotocòpies).

On puc consultar els serveis i avantatges que m'ofereix el Carnet Jove?

Tots els descomptes i avantatges del Carnet Jove estan en aquest web. A l'apartat "Descomptes" els trobaràs tots!

També et pots descarregar l'APP, on podràs consultar-los i fins i tot utilitzar-los presentant el Carnet Jove Virtual, des de la pantalla del teu mòbil, a l'establiment on faràs ús del teu val.

 


 

Hi ha descomptes restringits per edat?

Si! Però son casos excepcionals! El Carnet Jove va ampliar l'edat de validesa fins els 31 anys a finals del 2015, i alguna de les empreses col·laboradores no va acceptar oferir descomptes a majors de 25 anys. Tot seguit et detallem quines son:

  • Cinemes Warner Lusomundo La Maquinista - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • AMC 24 Parc Vallès (24 sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • AMC Diagonal Mar (18 sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa Heron City (16 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa Mataró Parc (12 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa la Farga (7 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa Sant Cugat (4 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa Montigalà (7 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa Maremagnum (8 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Cinesa Diagonal (11 Sales) - Tarifa reduïda de dilluns a divendres no festius (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • RENFE - 20% en el bitllet senzill en trajectes de Llarg Recorregut i Regionals (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • RENFE/SNCF - 25% en els bitllets dels trajectes a França dels trens d’Alta Velocitat “Renfe-SNCF en Cooperación“ que tinguin parada, arribada o sortida des de Catalunya (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • EUROLINES - 10% en les línies de titularitat Eurolines llevat Euroline Pass i línies del Marroc i Portugal (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Teatre- Museu Dalí - Tarifa reduïda (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Castell Gala-Dalí - Tarifa reduïda (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Casa Museu Salvador Dalí - Tarifa reduïda (dte. limitat a menors de 26 anys).
  • Museus, monuments i jaciments de la Generalitat de Catalunya - 2x1 en l’entrada al Museu d’Història de Catalunya i als monuments / Tarifa reduïda (dte. limitat a menors de 26 anys). 
     

 

Com puc assabentar-me dels descomptes que el Carnet Jove m'ofereix a la resta de l'estat i a l'estranger?

Tens tota aquesta informació al nostre web. A la secció "Descomptes a Europa" pots cercar els dtes. que tens fora de Catalunya. I a la secció "Informació/Europa" tens les dades de contacte de totes les organitzacions de Carnet Jove que hi ha a Europa i a la resta de l'estat.

 


 

Com puc rebre el butlletí del Carnet Jove?

Registrat al nostre web, i entra a la teva àrea personal, des d'on ens podràs facilitar el teu correu electrònic. Sobretot, recorda que és imprescindible que marquis la casella que ens autoritza a enviar-te informació per correu electrònic.

 


 

Com s'activa l'assegurança d'assistència en viatges del Carnet Jove?

L'assegurança d'assistència en viatges internacionals que inclou el Carnet Jove, no s'ha d'activar. En el moment en que et lliuren el Carnet Jove definitiu, aquesta queda activada de forma automàtica, i continuarà així fins que et donis de baixa com a titular, o et caduqui el teu carnet.

 


 

Com es fa càrrec l'assegurança del Carnet Jove davant d'un incident a l'estranger?

Cal tenir molt clar que el Carnet Jove no funciona com una targeta d'una mútua mèdica, si no que bàsicament funciona com una assegurança amb unes condicions de tràmits molt similar a la d'una assegurança de cotxe.

L'assistència en viatges internacionals del Carnet Jove cobreix arreu del món, tant hospitals privats com públics. L'asseguradora disposa de centres de referència, on es poden sol·licitar que enviïn la factura del servei directament a l'asseguradora. Aquest procediment se sol tractar en casos d'hospitalització o quan les factures que s'estimen siguin d'import elevat. En el cas de petits imports, sempre és preferible que els assegurats abonin les factures i sol·licitin el 100% del reemborsament, seguint el procediment posterior, directament a l'asseguradora.

Es pot donar el cas que alguns centres mèdics i hospitals sol·licitin un dipòsit als assegurats o bé directament el pagament de les factures, en casos com la visita a un especialista o el servei d'urgències. En el cas que el titular no disposi d'efectiu per abonar les despeses, aquest sempre pot trucar directament a l'asseguradora abans d'anar al metge al telèfon d'assistència en viatges internacionals: +34 93 582 92 74, on rebrà la informació sobre centres i especialistes que l'atendran amb garantia, evitant així el pagament directament de cap despesa.

S'estableix un temps màxim de 90 dies de cobertura en viatges a l'estranger, a partir del dia 91 el jove deixa d'estar cobert per l'assistència en viatges internacionals, però en el cas que necessiti assistència abans del dia 90, essent probable una hospitalització que sobrepassi aquest 90 dies, l'asseguradora es faria càrrec de la despesa, ja que la incidència s'ha produït abans de la finalització del temps estipulat.

Per utilitzar l'assistència en viatges internacional del Carnet Jove, no és necessari portar el Certificat ni la contractació, tot i que sempre és preferible que viatgin amb aquesta informació. En cas de dubtes, els assegurats sempre poden trucar directament a l'asseguradora per assessorar-se de les cobertures, en qualsevol moment del seu viatge. Per poder fer les comprovacions com a titular i assegurat, només és necessari informar a l'asseguradora del número de Carnet Jove.

El Certificat de l'assegurança es lliura als titulars de Carnet Jove en el mateix moment en que es recull el Carnet a l'oficina de "CaixaBank" i et lliuren el Contracte del mateix. En cas de pèrdua, es pot sol·licitar el duplicat del Contracte del Carnet Jove a l'oficina, document nominatiu, amb les dades personals, número de pòlissa i vigència.

Davant de la situació de la Covid-19, l’assegurança cobreix la malaltia i hospitalització d’aquesta, amb les mateixes condicions i garantia que qualsevol altra que estigui inclosa en els paràmetres de temps i quantitats econòmiques que s’indiquen en les clàsules.

Tràmits a seguir per sol·licitar el reemborsament d'una incidència

  1. Carta/informe, indicant les dades personals del Titular del Carnet Jove, indicant (nom i cognoms, DNI o NIE, adreça, data naixement, telèfon de contacte, número de Carnet Jove, número de contracte de l'assegurança, número de compte corrent per realitzar el reemborsament a través de transferència bancària, junt amb un resum amb detall de la incidència i dels serveis obtinguts per l'assegurat (malaltia, accident,....).
  2. Informe mèdic o informe de la incidència, que seran valorats pel departament corresponent de l'asseguradora i determinaran si procedeix a la cobertura de la pòlissa.
  3. Factures originals dels serveis rebuts, a nom del titular del Carnet Jove o de l'assegurança. En cap cas s'acceptaran fotocòpies o duplicats.
  4. Per poder comprovar que l'assistència, servei i/o accident, s'ha produït durant els primer 90 dies de l'estada a l'estranger, caldrà adjuntar Justificants dels bitllets d'avió, de tren, vaixell, etc... per comprovar que la incidència s'ha produït dintre dels 90 establerts per la cobertura de l'assegurança.


Per qualsevol tipus de consulta, informació o procediment per la gestió dels tràmits per sol·licitar el reemborsament de despeses per l'asseguradora, es pot contactar directament amb l'assegurança d'assistència en viatges internacionals del Carnet Jove al telèfon: +34 93 582 92 74

 


 

Com puc obtenir més informació sobre l'assegurança d'assistència en viatges del Carnet Jove?

Tens un document en PDF penjat al nostre web (certificat en català i anglès), amb les clàusules que informen de quina és la cobertura i del que queda exclòs.

Per qualsevol informació que no estigui contemplada en el document anterior, us podeu adreçar directament a l'asseguradora per fer les consultes que creieu pertinents al telèfon +34 93 582 92 74

 


 

Com puc obtenir un certificat "oficial" de l'assegurança?

Per poder obtenir el Certificat Nominatiu de la teva Assegurança, pots adreçar-te a una oficina de "CaixaBank" i sol·licitar un duplicat del teu Contracte de Carnet Jove. Al contracte, tindràs el document que també tenim al nostre web, però amb l'encapçalament omplert amb les teves dades personals, número de pòlissa i data de vigència de l'assegurança.

 


 

No puc registrar-me al portal del "Programa Connecta't". Què puc fer?

Primer de tot, tingues en compte que el registre i/o claus d'accés al portal del "Programa Connecta't", no són les mateixes que les del registre del portal web www.carnetjove.cat 

Si estàs registrat al portal del "Programa Connecta't" i no pot accedir-hi, cal que verifiquis que has afegit correctament les teves dades personals en el registre. Comprova que has informat del número de DNI i la seva lletra (o el NIE i les dues lletres), i del número de Carnet Jove, tot seguit (sense espais ni guions). Si el problema persisteix, es pot esdevenir a alguna incongruència en la data de naixement (que estigui mal informada), o del número de Carnet Jove, o que tinguis el Carnet Jove caducat perquè has complert els 31 anys i has deixat de ser titular de Carnet Jove automàticament. En tot cas, per resoldre el dubte, pots contactar amb nosaltres a carnetjove@gencat.cat, informant del teu número de DNI amb la lletra (o el NIE i les dues lletres) i la teva consulta.

 


 

He oblidat les claus d'accés al web del "Programa Connecta't". Què puc fer?

L'aplicació et dóna l'opció de poder sol·licitar que t'enviï al teu correu electrònic la clau d'accés http://www.carnetjove.cat/connectat/gestioUsuaris!execute.action?clauOblidada=true

 


 

Què puc fer si, quan intento identificar-me en algun portal web on m'ofereixen descomptes en línia, no em reconeix com a titular?

Cal comprovar que hagis informat correctament de les teves dades personals en el registre d'accés a la web. Comprova que has informat del número de DNI i de la seva lletra (o el NIE i les dues lletres) i del número de Carnet Jove. Recorda, sempre cal posar-ho tot seguit, sense espais ni guions.

Si el problema persisteix i no trobes cap solució, envia'ns un correu a través del formulari de contacte, detallant-nos exactament el que et passa.

 


 

Com puc modificar les meves dades personals: adreça, telèfon, correu electrònic...?

Pots actualitzar les teves dades personals que figuren a la "Base de dades" de titulars del Carnet Jove, entrant a la teva "àrea personal" del web www.carnetjove.cat

 


 

Com puc accedir als concursos, sorteigs, beques i convocatòries del "Programa Connecta't"?

Per poder participar a qualsevol d'aquestes opcions, és imprescindible que, en primer lloc, et registris al portal del "Programa Connecta't,  www,carnetjove.cat/connectat. Un cop registrat i dins del teu perfil, podràs optar a participar en tots els sorteigs, beques, concursos i convocatòries que estiguin obertes i de les que compleixis els requisits.

 


 

Com puc aconseguir l’APP del Carnet Jove?

És molt senzill i, a més, és gratuïta!!! Només cal que entris a “GOOGLE PLAY” o al “APP STORE” i cerquis l’aplicació “Carnet Jove CAT”. Recorda que per a la utilització del teu Carnet Jove Digital i Vals del Pack Jove, cal que el teu mòbil disposi de connexió de dades.

 


 

Si no tinc mòbil, com puc aconseguir els vals?

També pots accedir als teus vals des d’aquest portal. Cal que et registris al nostre web https://www.carnetjove.cat/ca/register/decision, i llavors tindràs accés als vals, els quals t’arribaran en format PDF. Recorda que els vals en format PDF tenen una data de validesa de 5 dies, així que sol·licita’ls just el dia abans que els vulguis utilitzar.

 


 

Cal mostrar el Carnet Jove digital per a utilitzar els vals? I el DNI?

Si utilitzes un val des de l’APP, no cal que presentis el Carnet Jove digital, ja que en el procés de validació, nosaltres ja haurem confirmat/validat que ets titular del Carnet Jove, i, per tant, pots utilitzar aquell val. En el cas que presentis el val en format PDF imprès, sí que has de mostrar el teu Carnet Jove digital a través de l'APP de Carnet Jove.

Per altra banda, indiferentment de si utilitzes els vals a través de l’APP o impresos, és indispensable que presentis el teu DNI o NIE perquè el col·laborador pugui identificar-te.

 


 

He utilitzat erròniament un val i ara em surt com a utilitzat? Què puc fer?

Contacta amb nosaltres a través del correu electrònic carnetjove@gencat.cat, informant-nos de la incidència i del teu número de DNI o NIE.

 


 

Com funciona el Nou Pack Jove Virtual?

El Pack Jove ja no s'imprimeix des del 2015, ara pots accedir als teus vals des del nostre web i l’APP del CJ. En el cas que vulguis utilitzar-los des del teu mòbil, tan sols et caldrà ensenyar les diferents pantalles de validació als establiments, perquè aquests validin la “utilització” del val. En el cas que vulguis utilitzar els vals des del web, podràs enviar-te'ls per correu electrònic en format PDF (et caldrà tenir instal·lat l'Adobe Reader) i imprimir-te’ls per presentar-los a l’establiment. Entra aquí per a veure un senzill tutorial sobre el funcionament del nou Pack Jove.

Recorda que el tràmit d'alta o renovació del Carnet Jove (tant si ho sol·licites en una oficina de "CaixaBank" com si fas la petició online) no es fa de forma immediata, sinó que triga entre 7-9 dies hàbils en fer-se efectiu. Per tant, hauràs d'esperar aquests dies per poder-te registrar a través d'aquest enllaç https://www.carnetjove.cat/ca/register/decision i sol·licitar els descomptes que necessitis.

No! Tots els vals son d’un sol ús, i tant el web com l’APP porten el control de les utilitzacions que cada titular fa dels seus vals. Per tant, quan utilitzes un val, aquest et desapareixerà tant del llistat de vals de l’APP com del llistat de vals del web.

 

 

 

Pujar

Fes-te el carnet jove ara!